يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۰۰۸
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۴

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ چهارشنبه 1 دی ماه، 41 نفر است.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 12 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که این تعداد، هیچکدام به کرونا مثبت قطعی، نبوده اند.

وی با اشاره به اینکه اکنون 3  نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: متاسفانه 1 نفر از موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 19  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد، 1 مورد به کرونا مثبت قطعی، بوده است.

وی افزود: تاکنون 2034  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 89377  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت ۴۴ نفر در شبانه روز گذشته

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۰۳ بیمار کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۴ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

از دیروز تا امروز( ۱ دی ماه ۱۴۰۰ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۴۴ نفر از آنان بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۸۸۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۲ استان کشور مرگ و میر صفر و یک داشته اند و بیشترین تعداد مرگ و میر بیماران کرونایی مربوط به تهران با ۱۴ نفر، آذربایجان شرقی با ۶ نفر و یزد با ۴ نفر بوده است.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۱۶ هزار و ۳۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۲۸۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۱ میلیون و ۸۲ هزار و ۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد و ۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۳۹۵ شهر در وضعیت آبی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر